Saturday 19 March 2011

I Love Koyote and NRG

                                                         Source:  Twitter Shinji
Ini Post pertama saya ... Blog ini adalah untuk Kim Jong Min and Koyote. Saya betul-betul jatuh cinta dengan Kumpulan Koyote. Lagu-lagu Koyote rasanya agak payah untuk didengari di Malaysia. Saya tidak kisah kebanyakan remaja di Malaysia jatuh cinta, fanatik dengan  kumpulan Super Junior, BEAST, 2AM, 2PM dll. Tapi saya mempunyai alasan tersendiri kenapa saya fanatik terhadap kumpulan Koyote and NRG. Koyote kini digelar OLD IDOL. Disebabkan Koyote and NRG saya belajar Bahasa Korea .Walaupun saya tidak boleh membaca tulisan korea saya still faham dengan mendengar berulang-ulang kali . I Really like Koyote and NRG. Terima kasih kepada Sung Mil(farah) yang memperkenalkan Kumpulan ini kepada saya. Walaupun saya sekarang agak sukar untuk berhubung dengan dia yang kini balik korea dan meneruskan pengajian dia di sana(Master). Saya betul2 teringat dengan kata2 dia yang mengatakan dia menjadi gila-gila bila di Malaysia disebabkan keluarga dia tiada di sini. Selama setahun dia di Malaysia. Memang banyak giler pengalaman dengan dia...Kalau boleh saya ingin ke sana . Tapi akan kumpul duit banyak2 serta akan belajar bahasa korea. Berbalik kepada koyote yang saya ambik dari wikipedia
KOYOTE ditubuhkan pada tahun 1999 dengan Shinji, Cha Seung Min, and Kim Goo
http://en.wikipedia.org/wiki/Koyote



   

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...